Օրեցօր զարգացող տեխնոլոգիական հմտությունները նոր հնարավորություններ են տալիս ավելի արդյունավետ դարձնել ուսուցումը կրթական միջավայրում, հատկապես «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում, որտեղ ստեղծված է ամեն հարմարություն և պայման՝ իրագործելու յուրաքանչյուր դասավանդողի հեղինակային ծրագրերն ու նախագծերը:
Նախագծերի մեթոդն ունի մի շարք առավեություններ՝ սովորողների մոտ առավել լավ են բացահայտվում հետազոտական հմտությունները, իրականացվում է տեղեկատվության ինքնուրույն փնտրում և գիտելիքների համալրում:
Երկարաձգվող ձմեռային արձակուրդները հիմք հանդիսացան իրականացնելու հեռավար ուսուցումը, որի արդյունքում սովորողներն օգտագործելով ՏՀՏ հմտություններ ու կարողություններ, հնարավորություն ունեցան ներկայացնելու ուսումնական տարվա ընթացքում ձեռք բերած գիտելիքները:
Առցանց ուսուցման միջոցով ավելի ամրապնդվեց սովորող-ծնող-դասավանդող կապը, ստեղծվեց մի հարթակ, որտեղ տեսանելի էր նաև ծնողի միջամտությունը:
Դրա վառ օրինակն է Դպրոց-պարտեզի 5-րդ դասարանի սովորող Գրիգորյան Վահեի և ընտանիքի անդամների միացյալ ուժերով ստեղծված նյութը, 4-րդ դասարանի սովորող Քոչարյան Արմենի կատարած փորձերը՝ 1, 2, 3, ում նաև անվանում են փոքրիկ Էյնշտեյն:
Իրենց աշխատանքներով հանդես են եկել նաև.
- Հարությունյան Դավիթ
- Մարկ Միկաիլ
- Սարգսյան Էրիկա
- Սանոյան Նազենի
- Մելքումյան Արսեն
- Մանուկյան Նարեկ
- Արեն և Արսեն Մինասյաններ
- Մաշինյան Սրբուհի
Առավել ուշագրավ են «Փոքրիկ ջերմոց յուրաքանչյուրի տանը» նախագծի արդյունքները, որտեղ սովորողները ներկայացնում են սերմից մինչև ծիլ իրենց հետազոտական աշխատանքների ընթացքը յուրովի.
- Քոչարյան Արմեն
- Մարտիրոսյան Արմեն
- Աբգարյան Հրաչյա
- Գրիգորյան Վահե
- Հայկ և Հրանտ Աբրահամյաններ
- Մարկ Միկաիլ
- Մուսայելյան Վահե
«Փոքրիկ ջերմոց յուրաքանչյուրի տանը» նախագիծն ունի շարունակական բնույթ, քանի որ այն պահանջում է հետևողականություն, խնամք, հոգատարություն, մեծ ուշադրություն:
Այս նախագիծը հաջորդ փուլում հանդես կգա «Մեր ծլեցրած բույսերը՝ այգիներում» նախագծով: